Tuesday 20 December 2011

Yesterday was Tuesday

Tuesday, 20.12.2011 we (Nina, Reena, Husna) went to Sunway Pyramid. Reena and Husna wanted to watch movie, while Nina and I always wanted to play ice skating since.. I can't even remember. Haha! So we decided to play ice skating there.

Lets skip the part, then he called me he was at Smart Master. So Nina and I went there, he gave me handbag *sengih sorang pandang laptop ni bila teringat balik*. Then 3 of us went to Secret Recipe to eat. But Nina refused to eat with us wich is gegeh :p Then just both of us ate at SR. Bla bla bla.. (Skip the part)

After that, Nina, Reena, and Husna went to Burger King for lunch. So both of us berjalan-jalan *tutup mata, membayangkan semalam :p * Yeahhh at first was seriously awkward you know! Ehem, baguslah kot kan mcm tu, ada perasaan malu dalam diri setiap individu. Kalau masing-masing tak malu lain jadinya :| Jadi, berjalan-jalanlah kitaorang, bila lenguh, duduk, kalah orang tua kami jalan. Muahaha.

Mula-mula (cerita dalam melayu lah pulak, hehe since English I tak berapa bagus T.T ) we went to SUB boutique, he bought his shirt. Habis tu, jalaaaaannn lagi, pg kedai jam, dia kata nak belikan jam, tapi mahal sangat. I thought he just could not afford it. So I was like, tak pe lah keluarlah. Lepas tu jaaaallaaann lagi, pg kedai jam lagi (tak salah lah) dia mmg suruh aku pilih, tapi harga semua RM 200++ , aku ni tak lah jahat sangat nak habiskan duit dia. Aku pun cakaplah, tak pe lah mahal gila la. *Skip lagi lah ye

Lepas tu pergi Watson pulak, aku beli chocolate (Ferrero Rocher, KitKat, Kinder Bueno) tapiii hari tu jugak KitKat habis adik-adik aku makan :p okay, lepas Watson, pergi MPH tengok-tengok buku. Apa jadi dlm tu tak apa lah, tak penting pun *sebenarnya semua tak penting, kau je gegeh nak cerita Syifaa oi*

Lasssttt skali, dah penat sangat sebab jalan satu Pyramid tu, aku dgn dia duduk dpn Parkson. Dalam Parkson tu ada perfume banyak kiranya tu perfume section lah kot kan. Tiba-tiba dia tanya aku, kalau semua dah tak nak, nak apa? Perfume? Aku tanya lah dia, kalau nak boleh ke? Dia terus bangun masuk Parkson, I was like "woi main2 lah, gila ke apa" lepas tu dia yang suruh aku senyap. Gegeh apa ntah. Then cari2 perfume jumpalah perfume melekat di hati aku, ngeh ngeh. Lepas tu promoter tu tanya nak 50ml ke 100ml? Aku ni kan baikkk, haih how many times I must tell you?! Jadiiiii aku pilih yang 50ml je lah. Kesian pulak tengok dia keluarkan RM 50 berkeping-keping :P *ohh Syifaa you dah sound so gedik, jaga-jaga, ada orang bagi ceramah pulak kang*

Lepasssss tu, aku pergi Popeyes. Mama datang then that's it. Balikkk.

p\s: Husna gegehhhh boleh plak tanya ada pegang2? Ewwwww.... Sejujurnya tak ada, alhamdulillah Allah jaga aku lagi :)

Enjoy reading this entry, haha. Tapi kalau rasa meluat/tak suka dok diam ehhh. I don't live to impress you (bak kata Nik).

No comments:

Post a Comment