Monday 5 December 2011

Maha Besar

Allah, guide me in every way, in everything I do. I always pray for your blessing. Ya Allah, sesungguhnya hamba manusia biasa yang tak pernah lekang dari doa-dosa.

Aku mula berfikir, aku dah pun habis alam persekolahan ku. Aku sentiasa takut untuk menuju ke alam sana (ipta/ipts) sebab, well as we know, everything bad (pergaulan bebas, anak haram, so on) starts here nowadays. I do not have anyone in there, I have to live my lives alone with friends I just met there. I am scared if I ever get friends like that (sangat sosial, tak kira halal haram, clubbing). I really want Allah to always guide me to the right path. Or at least, give me the best friends there to advice me to do something good and all.

Lagipun aku tak pernah, never ever, tinggal berjauhan dgn parents aku. Aku sangat takut!! Aku nak jaga maruah aku dgn keluarga aku. Aku akan sedaya upaya untuk tidak terpengaruh dgn mereka yang jahat dekat sana nanti. InsyaAllah. Allah, I really really REALLY need you always. Allah Maha Besar :)

And oh ya, ni tambahan je lah. Aku Capricorn, I am so stubborn and spiteful. Deal with that. Kau ingat kau baik, tapi kau kawan pun dengan siapa weh. Kau tengok lah, kawan kau baik ke? Ohhh baik gila dow! *eh terasa ke? Please terasa*. Tapi aku tau, kau takkan baca blog aku. Bagus lah, boleh aku bebel pasal kau banyak gila dalam blog aku, :)

No comments:

Post a Comment