Saturday 7 January 2012

Hey boys, relax ah!

Perangai orang ni memang pelik kadang-kadang. Sometimes, tengah elok-elok sembang gelak berdekah sampai keluar tulang ikan pun, at the end of the conversation, gaduh. What's wrong? Tulang ikan kau yang gelak tadi pun basah lagi kau start gaduh. Kau start nak cari salah orang. Kau hidup mcm mana lah kan kalau everytime kau asyik cari salah orang. Macam mana nak 'berkawan' kalau dengan orang yang macam ni. Tiba-tiba je angin dia berubah. Kalau girls I think it is acceptable, but not for boys. You know right, girls sometimes bukan dia yang salah tapi hormone dia yang buat dia act like she did. Mana boleh control kan? Kan girls? Kan?! Hehe. See, we never did wrong. Huh!

Aku baru lepas kena dengan orang macam ni, sebab tu aku rajin tulis entry tu. Haha kalau tak jgn harap lah. Berhabuk dah blog aku ni kang. Tapi, ni umum lah. Seriously, aku just cannot deal with these-type- of people. Dah kena sekali dengan aku tau pun kau senyap sengal. Sorry lah, mulut aku ni kekadang setaraf denagn Chef Wan. Kalau tak nak aku layan mcm sampah, jangan layan aku mcm sampah will ya?!

No comments:

Post a Comment